tirsdag den 4. februar 2014

Instagram på godt og ondt

Jeg er som de fleste andre blogger også på instagram. Mit vækkeur ringer fem minutter 
før min normale vækning, fordi jeg synes det er så hyggeligt at blive opdateret
 med en masse skønne billede. 
Men i dag oplevede jeg faktisk noget knap så rart. To personer som har samarbejdet, gå hver til sig. Dette sker dog på en noget ubekvem måde,
 da det er tydeligt at den ene er blevet trådt over træerne. 
Jeg synes instagram er et upassende sted til sådanne sammenstød og den effekt det har på ens følger. Jeg ved ikke med jer, men jeg både blogger og er på instagram for min egen skyld. 
Jeg bliver inspireret på begge medier og synes der findes så mange fine billede,
 som jeg nyder at andre vil dele med mig. Jeg forstår slet ikke hvorfor det hele skal handle om hvem har flest følger osv. 
Så derfor kunne jeg godt tænke mig at hører nogle flere af jer blogger og instagram mennesker, om hvorfor, og hvordan i bruger jeres blog og instagram. Det ville være super fedt hvis der var flere som ville skrive om det på deres blog.

Når det så lige er på sin plads, skal i da se to af mine billede, som altid giver mig et smil på læben :0).
Go dag derude - men hvor søren er solen.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar