mandag den 10. februar 2014

Neglelak

Jeg elsker neglelak. 
Synes det giver et pif for krop og sjæl. Man får altid smil på læberne når man ser en flot farve på neglen og det giver et rigtig godt indtryk at hilse på en med fine negle og velplejede hænder. 
Men men men...... 
Hvor finder man den perfekte lak, jeg synes enden klumper de, er så tykke at de ikke kan smøres ud, eller der kommer så meget på at det ikke kan tørrer. 
Så da jeg i lørdags var ude at shoppe, tænkte jeg da der var tilbud på Sally Hansen, det skal prøves. Fandt to flotte farver og glædede mig til at skulle hjem og lave fine negle. 
Men blev noget så skuffede, farverne er vildt flotte og virkelig festlig. 
Men penslen er så tyk og stor at der kommer så meget med ud at det enden ikke kan tørrer eller at man bare har lakken over det hele. Så derfor gode råd søges på gode lakker, eller hvordan man ligger den, så de ikke bliver helt umulige. 
HJÆLP :-). 
Men farverne skal i nu se, synes de er så fine. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar