søndag den 10. november 2013

Snart første søndag i advent.

Jeg har meldt mig til en skøn advent leg og derfor har weekenden stået på kreahygge. Jeg glæder mig sådan til dem som jeg skal bytte med, de skal pakke deres pakker op. 
Jeg har den vildeste lyst til at del det hele med jer nu,
 men så er det jo ligesom ikke nogen overraskelse. 

En af de ting jeg savner i december er faktisk det at skulle åbne en lille gave hver søndag. 
Jeg har to ældre søskende og jeg husker tilbage på adventsøndag med mange sommerfugle i maven. Min ældre søskende de synes det var så træls at jeg vækkede dem tidligt søndag morgen. 
Nogen gang tror jeg måske de lige var kommet hjem fra byen.
 Når jeg kom stormende ind på deres værelser og råbt, så har julemanden været i vores sække. 
Men jeg elskede når vi alle tre lå i min søsters store seng og 
pakkede den her søndagsgave op.

Så derfor da legen kom på bloggen, var jeg ikke i tvivl om at her måtte jeg deltage :-).



1 kommentar:

  1. Jeg har sendt dig en mail. Jeg mangler din adresse til pakkelegen.
    Hilsen Superprinsessen.dk

    SvarSlet